4/5-ös Kombi szelvény

Címkék: kombi

2011.11.02. 16:36

A kombinációs játék nem az én asztalom de ma vannak olyan meccsek amit megéri kombiba tenni,mert jó az oddsuk és esélyeseknek tartom.Na lássuk melyik meccsek lehetnek ma jók kombiba.Ezek nem más meccsek mint a:
Leeds,CSZKA Moszkva,Real,KalPa(jégkorong)Liberec(jégkorong)
Elemzést nem igazán tudnék írni 5 meccsről mert akkor már kisebbfajta regényt írnék ezért csak röviden és tömören írom le hogy szerintem miért ezek a jó meccsek.
Leeds-Blackpool
A Leedsnek nem igazán megy a bajnokságban,de a Blackpoolnak még ennyire sem.De szerintem a Leeds most jobb formában van ráadásul hazai pályán nem várok valami nagy győzelmet.Ez a meccs szerintem 1 gólon fog múlni.
Trabzonspor-CSZKA Moszkva:
A CSZKA 2. a csoportjában idáig 3 mérkőzésen 7 gólt szerzett a Trabzon pedig csak 2 gólt.Én a Trabzonsport nem tartom olyan jó csapatnak a begyűjtött 4 pontjukból 3-mat gyűjtöttek a gyengélkedő Inter ellen,de még azon a meccsen is csak szerencsével.Ráadásul a Trabzonsport váratlanul érte a BL indulás(mindenki tudja miért)és az elnök is úgy nyilatkozott hogy nem tudták megerősíteni a keretet.A CSZKA szerintem ezt a meccset 0-2-re nyeri.
Lyon-Real Madrid: 
Ezt a meccset csak kiegészítesképp tettem bele a kombiba nem is rossz az oddsa 1,60.
Assat-KalPa:
Hát ez a meccs a mai nap legháromesélyesebb mérkőzése.Az Assat a 3. a KalPa az első.A KalPa-t csak azért tettem a szelvénybe mivel 44 ponttal első és a 3. Assatnak 38 pontja van.Ráadásul az Assat otthon csak a 7. hellyen van még idegenben a KalPA az első.
Liberec-Karlovy Vary:
Ez a meccs jóval eggyértelműbb mint az előbbi jégkorong.A Liberec a 3. még a Karlovy utolsó tehát 14.A legutobbi 10 meccsükön a Liberec 9-szer nyert, és csak egyszer tudott nyerni mindössze a Karlovy.
Hát ezek lennének a mai kombi szelós tippeim.Lehet hogy egyik sem jön be de valamikor el kell kezdeni ezt a műfajt is.300 ft os alaptéttel 24589Ft ot nyerhetek vele.De ha egy meccsen megy el akkor is 3600-ftot nyerhetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://freemixtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr623348207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása